مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:502020-11-18سياسي

آزادی زندانیان نیازمند توسط بسیج حقوقدان استان ایلام در هفته بسیج


رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: در هفته بسیج، این سازمان اقدامی جدی جهت آزادی زندانیان معسر استان در دستور کار خود قرار داده که با استفاده از کمک دستگاه ها و خیرین این مهم انجام خواهد شد.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: در هفته بسیج، این سازمان اقدامی جدی جهت آزادی زندانیان معسر استان در دستور کار خود قرار داده که با استفاده از کمک دستگاه ها و خیرین این مهم انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام، سرهنگ ابراهیم شفیعی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج در استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا برنامه های هفته بسیج به صورت محدود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه این سازمان در استان قصد دارد در هفته بسیج تا آنجایی که در توان داشته باشد و قانون اجازه دهد زندانیان معسر و نیازمند که در بند زندان به دلیل مشکلات مالی گرفتار شده اند با همکاری دادگستری استان، سایر دستگاه ها و نهادها به آغوش گرم خانواده برگرداند.

شفیعی با بیان اینکه بدهی زندانیان مالی استان از محل کمک دستگاه ها و خیرین جمع آوری و اقدامات رهایی از زندان توسط بسیج حقوقدانان استان صورت می گیرد افزود: خوشبختانه تاکنون در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانیان نیازمند توسط بسیج حقوقدان استان ایلام در هفته بسیج

آزادی زندانیان نیازمند توسط بسیج حقوقدان استان ایلام در هفته بسیج